INFO inai Asli inai Damia Merah l Suci l Asli

 

KENAPA INAI DAMIA JADI VIRAL? APA ISTIMEWAAN INAI DAMIA NI? 😃

JANGAN TAKTAHU😊 INAI DAMIA ADA 10 KEISTIMEWAAN DAN KEUNGGULAN TERSENDIRI YANG SEMUA PERLU TAHU😊😊

APA KEISTIMEWAAN TU. MEH NAK CITE😜😜

🌿 MERAH, SUCI ASLI💟
🌿 BEBAS KIMIA MERBAHAYA💟
🌿 TIADA KESAN PENGELUPASAN💟
🌿 PUDAR SEKATA💟
🌿 SAH UNTUK IBADAH💟
🌿 BANCUHAN LEBIH PEKAT💟
🌿 DIDAFTARKAN DENGAN KKM💟
🌿 AROMA INAI SEMULAJADI💟
🌿 FORMULA DENGAN ARGAN OIL💟
🌿 KHASIAT TRADISIONAL UNTUK RAMBUT💟

TAK PERCAYA???😱😱😱 TGK GAMBAR😁😁

AMACAM? DAH PERCAYA?? 😄😄😄

BERMINAT NAK CUBA SENDIRI KEASLIAN INAI DAMIA??😍

Warna pudar tanpa kulit menggelupas Pudar secara semulajadi. Inai damia 100% dari pokok inai. Tiada campuran pewarna untuk merahkan kuku. Testimoni cust kami yang berpuas hati dengan inai damia super gojes 😍😍😍

 

PERBEZAAN INAI CELUP dan INAI SERBUK ❗

Sebenar nya kedua-dua inai nie.. Beza dia cuma dah siap bancuh dengan belum je..

INAI DAMIA CELUP dibancuh oleh HQ dengan bahan2 semulajadi seperti air teh pekat, air perahan limau nipis, & sedikit minyak zaitun..😊

INAI DAMIA SERBUK pula kita kena bancuh sendiri.. Menggunakan bahan2 yang sama macam yang HQ bancuh.. Baru kita dapat merasai hasil experiment kita bila bancuh inai serbuk sendiri..😁

Jadi hasil kedua-dua INAI DAMIA bila dipakai dijari memang sama merah.. (Bergantung pada kulit & juga darah masing2)..😊

 

DETAILS INAI DAMIA


Inai Damia Serbuk Asli
– Berat 100gram
– Sesuai untuk rambut dan jari. (Self mix).
– Untuk jari boleh pakai 7 org
– Untuk rambut panjang boleh pakai 2 org
– Untuk rambut pendek boleh pakai 3 org
– Asli dari daun inai
– Bebas bahan kimia berbahaya
– Warna tahan lama
– Serbuk yang belum di bancuh simpan di tempat kering dan kedap udara. Tahan 1 tahun.

Inai Damia Celup Asli 50g,100g,250g– Khas pakai di jari
– 1 bekas 50g boleh pakai utk 30 jari (3 org), 100g utk 60 jari(6 org), 250g utk 150jari(15org)
– Asli dari daun inai
– Bebas bahan kimia merbahaya
– Warna tahan lama

Lepas pakai simpan peti sejuk tahan sehingga 6 bulan. Jika letak luar, kedap udara, suhu bilik tahan sehingga 3 bulan.

*Inai Serbuk & Inai Celup Asli adalah inai yang sama, beza dah siap bancuh dan belum sahaja*

 

RASA WAS-WAS LAH.. 😰

“Rasa was-was lah nak pakai #inaidamia.
Sebab warna dia merah sangat, kata jual inai asli.. Warna inai asli tak merah macam tu.. Warna inai asli coklat-coklat”

Mesti ada lagi yang tak tau ni.. Tak apa. Saya terangkan.
Inai damia memang sumber asli TIADA campuran warna tiruan sintetik.. Yang menyebabkan warna dia merah terang tu, sebab Inaidamia ada campuran herba yang dipanggil “madder root”..😊

Madder root? Apa tu?
Madder root ni adalah sejenis akar dari tumbuhan yang menghasilkan warna merah. Diproses jadi serbuk kemudian dicampurkan sedikit ke dalam inaidamia untuk mencantikkan lagi warnanya..

Kalau tak ada madder root warna inai jadi oren coklat.
Kurang cantik..😍

Konsepnya sama macam kunyit..
Kalau kita nak masak, gaul ayam dengan kunyit dah lekat warna tu dekat jari.

Jadi tak perlu risau pakai inai damia.. Tak merbahaya & tak menyebabkan radang pada kulit.. Ini #benar tau..
Yang penting telap wudhu & sah solat..😉

Tu dia gambar “Madder Root”..👇

FUNGSI INAI RAMBUT/KEBAIKAN INAI RAMBUT
===================================

🌿 Inai kuatkan rambut
🌿 Inai mencantikkan rambut
🌿 Inai mengilatkan rambut secara semulajadi
🌿 Inai menyihatkan rambut
🌿 Inai lebatkan rambut
🌿 Inai merawat akar rambut yang rosak
🌿 Inai mewarnakan rambut uban
🌿 Inai merawat rambut gugur

Kebanyakan customer kami yang beli inai rambut adalah golongan mereka yang sudah mula beruban atau golongan muda mudi yg beruban kerana faktor keturunan.. 😊

Jika ada diantara korang yang ada masalah rambut uban,rambut gugur,rambut rosak dan sebagainya inai adalah pilihan yang terbaik untuk selesaikan masalah tersebut..

Tapi tapi tapi pastikan inai asli baru beli😍pakai yang asli baru tidak di ragui kesucian nye tu.. Mesra ibadah gitu..

INAI DAMIA pilihan terbaik dan tepat kerana inai damia tiada cmpuran pewarna dan bahan kimia berbahaya gais!

Σ

 

 

Leave a Reply

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.